2012

Hallo allemaal,

‘t Waren hier (zoals overal zeker?) wat hectische tijden en het bloggen schoot er wat bij in.  Of beter : het hele PC-gebeuren schoot er wat bij in ….

Dus nu eerst :
Mijn ALLERBESTE wensen voor jullie voor het nieuwe jaar!  Maak er zelf wat moois van, anderen doen dat gewoonlijk niet voor jou!

En net zoals vorig jaar kreeg ik van WordPress.com een eindrapport en deel ik dat hier.
‘t Is leuk om weten dat er 69.000 mensen m’n blog bezochten in 2012 (dank jullie wel), dat ik in het voorbije jaar 105 logjes schreef, dat 29 november met 827 bezoekjes een blog-topdag was, dat m’n bezoekers uit 76 verschillende landen kwamen,  dat Inge met 83 reacties m’n top-reageerster was (bedankt Inge), dat sommige bezoekers hier terecht kwamen na zoeken met het woord “sommeke” maar ook met het woord “feestje” …

En ‘t blijft een feestje, voor mij toch, want ondanks de stilte van de laatste dagen, blog ik nog altijd met veel plezier maar zoals van bij de blogstart, alleen maar als ik zin heb, als ik wat wil delen …  ‘t mag hier geen moeten worden want dan haak ik af!

‘k Zie jullie graag dus weer gedurende 2013!

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

19,000 people fit into the new Barclays Center to see Jay-Z perform. This blog was viewed about 69.000 times in 2012. If it were a concert at the Barclays Center, it would take about 4 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

Over sommeke

Ik kriebel hier al wat ik kwijt wil over m'n rijke leventje Een leventje dat ik het liefste vul met m'n hobby, patchwork, maar er gaat ook aandacht naar m'n manneke, 2 kids en 2 schatten van katten! A "lapke" a day keeps the doctor away!
Dit bericht werd geplaatst in Diversen en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

23 reacties op 2012

  1. heerlijk resume….. blijven bloggen he !!!
    goed nieuwjaar !!!

  2. Indrukwekkende cijfers, dus gewoon doorgaan met z`n allen!!!
    Beste wensen voor dit jaar.
    Groetjes Sylvia

  3. Els D zegt:

    ook voor jou een heel goed 2013! en dat woord “moeten”… daar ben ik ook allergisch aan! ;-)
    En dat je logje druk bezocht wordt, is geen wonder. Het is hier altijd leuk toeven! Dus blijven doorgaan he!

  4. inge zegt:

    graag gedaan ;-) en beste wensen!

  5. Lida zegt:

    Jij ook een heel fijn nieuwjaar, goede gezondheid en veel steekjes! Groetjes
    lida

  6. Wat leuk zo’n overzichtje!
    Natuurlijk ook voor jou de allerbeste wensen. 2012 was natuurlijk al een topjaar voor jullie met de geboorte van Luna en hopelijk wordt 2013 nog mooier met dit kleine meisje in jullie midden.

  7. Willeke zegt:

    voor jullie ook alle goeds in 2013!
    Ga zo dooooooor Meisje!
    groetjes uit het hoge noorden,

  8. Fernande Authuys zegt:

    Voor jij en je familie, mijn beste wensen, ook nog veel fotos en mooie werken op je blog ! groetjes

  9. betty borrenbergs zegt:

    Beste wensen en veel plezier met je(ons) hobby. Tot volgende maand in Kortenberg ?

    B.B

  10. Anita zegt:

    Ik wens je een heel fijn 2013 en hoop dat je vele leuke dingen zult doen.

  11. Gert zegt:

    Allereerst natuurlijk nog de beste wensen voor het nieuwe jaar, dat het maar een mooi, gezond en creatief jaar mag worden. Leuk is dat he, dat jaaroverzicht van WordPress, ik heb het ook gehad.

  12. pilar zegt:

    hola Yvonne me alegro mucho de todas tus visitas,¡¡buena señal ¡¡yo tambien soy tu asidua visitante feliz 2013 . Un besito Pilar

  13. denise zegt:

    amaai, ik wist niet dat er zo een beroemde quilt VIP in mijn vriendenkring zat ROFL. Alle gekheid op een stokje, proficiat met je blogresultaat. Zo een respons is toch wel plezant he.En nog maar eens beste wensen

  14. Quibi zegt:

    Ook voor jou een heel mooi jaar gewenst! Ik ben het afgelopen jaar niet zo’n trouwe blogbezoekster geweest, bij niemand niet. Maar dat begint weer een beetje te komen

  15. Hennie zegt:

    Voor jou en allen die je lief zijn ook de beste wensen voor 2013.
    Op mijn blog ook alleen een berichtje als ik iets te melden heb hoor niks verplichting, gewoon als ik er zin in heb.

    Groetjes Hennie.

  16. Ga zo door!!!
    Nog een gelukkig, gezond en creatief 2013 gewenst!
    Groetjes

  17. Katrien zegt:

    Super veslag.
    Ook voor jullie alle goeds in 2013.

  18. Chris zegt:

    Wat apart zo’n eindejaars rapport, hartstikke leuk. Jij en je familie natuurlijk ook de beste wensen voor dit jaar, met veel feestjes! En ik ben het helemaal met je eens dat het bloggen absoluut geen ‘moeten’ is. Gewoon plezier er aan beleven wanneer dat uitkomt. Groetjes.

  19. Klaske zegt:

    Voor jou ook de beste wensen.Ik reageer niet altijd, maar kom ik altijd bij even je langs als je een blogje hebt geschreven, dus lekker door gaan met bloggen. Nog een fijne dag!

  20. Denise zegt:

    Hey Yvonne, ook voor u, Bob, Els, schoonzoon en Luna een heel gelukkig 2013.
    Dat we nog veel samen mogen komen om te patchen.
    tot ziens.

  21. PetraM zegt:

    Ook voor jullie de beste wensen voor dit nieuwe jaar en dat we nog maar lang an je logjes mogen genieten.

  22. Ook de allerbeste wensen voor Sommeke! ;o)

  23. beste wensen voor het nieuwe jaar en veel blogplezier.

Geef een reactie

